Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T19:58:47+01:00
LECHOSŁAW LAMEŃSKI to jest malarz bardzo kontrwersyjny, pocztytaj o jego dziełach, odnajdziesz w nich pożądaną tematykę.

"Medaliony" Zofii Nałkowskiej
"Inny Świat" G.-Herlinga Grudzińskiego
"Wieża" Gustawa Herlinga-Grudzińskiego
"Dżumy" Alberta Camus'a-Cottard

a to tytuły książek z obojętnością ludzi wobec siebie
2010-01-15T20:41:45+01:00
Ebenezer Scroog'e - człowiek chorobliwie skąpy, okrutny, bezwzględny egoista, człowiek bez serca, zgryźliwy pozbawiony współczucia, wyrachowany, dzięki duchom przeżywa przemianę, staje się człowiekiem szlachetnym i hojnym.