Ludzie pomocy potrzebuje przetumaczyc słowka na niemiecki:
szkola,nauczyciel,numer tel.,rodzice,góry,słonce,zdjecia,przyjaciolka,wycieczka klasowa,kurs narciarski,piosenkarz, komponowac,ksiezyc,buty,woja swiatowa,publicznosc,ziemniaki,pomidory,nastroj,humor,prezent,przodkowie,
hiszpanie,czekolada,kieszopnkowe,sukces,mleko,pilka nozna,bac sie,mieszkanie,zachwycony,ludzie,papryka,roslina,woda,po chrystusie,rzeczy,ubrania,wieczorem,kolacja,kąpielowki,samolot,samochod,
urodziny,podroz,snieg,

2

Odpowiedzi

2010-01-14T16:00:24+01:00
Schule, Lehrer, Telefonnummer, Eltern, Berge, Sonne, Bilder, Freund, Klassenfahrten, Skikurs, Sänger, komponieren, Mond, Schuhe, bewusst Ihre Welt, Publikum, Kartoffeln, Tomaten, Stimmung, Stimmung, Geschenk-, Väter,
Spanier, Schokolade, kieszopnkowe Erfolg, Milch, Fußball, Angst, Wohnen, Freude, Menschen, Pfeffer, Pflanze, Wasser, nach Christus, Dinge, Kleidung, Abendessen, Badeanzüge, Flugzeug, Auto,
Geburtstag, Reisen, Schnee,

prosze
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T16:05:07+01:00
Szkola die Schule,nauczyciel der Lehrer,numer die Telefonnummer tel.,rodzice die Eltern,góry das Gebirge ,słoncedie Sonne ,zdjecia die Photos,przyjaciolka die Freundin,wycieczka klasowadie Klassenfahrt,kurs narciarski,piosenkarzder Sanger, komponowac komponieren,ksiezyc der Mond,buty die Schuhe,woja swiatowa der Weltkrieg ,ziemniaki die Kartoffel,pomidory die Tomate ,nastroj die Laune,humor der Humor,prezent das Geschenk,
rzeczydas Spielzeug,ubraniadie Kleidung,wieczoremam Abend,kolacja das Abendbrot,kąpielowki die Badehose, samolot das Flugzeug,samochod das Auto,
urodziny der Geburtstag ,podroz die Reise ,snieg der Schnee,