Odpowiedzi

2010-01-14T16:02:16+01:00
Motocyklista ponieważ jedzie z prędkością 18 km/h.
1m/s=3,6 km/h
5 m/s = 18km/h
1 5 1
2010-01-14T16:03:09+01:00
Rowerzystaa 5m\s= 18km/h
motor 15km/h 15km/h<18km/h
7 1 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T16:07:41+01:00
15 k/h = 15 * 1000 : 3600 m/s = 15 * 10 : 36 m/s = 150 : 36 m/s = 4,2 m/2

5 m/s = 18 km/h ( 10 m/s = 36 km/h )

Motocyklista jedzie szybciej :)
1 5 1