Odpowiedzi

2010-01-14T16:05:51+01:00
Zenek Wójcik to główny bohater powieści Ireny Jurgielewiczowej pt. ''Ten Obcy" . Gdy zmarła jego matka ,chłopiec został skazany na wychowywania przez ojca. Rodzic niestety wszystkie zarobione pieniądze wydawał na alkohol. Bił syna i nie potrafił dać mu ciepła i miłości. Nastolatek miał nadzieję, że odnajdując swojego wujka , Antoniego Janice , poprawi swój los.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T16:06:59+01:00
Moim zdaniem Zenek to uparty chłopiec. Nie chce żeby ktoś mu pomagał. W stosunku do dorosłych jest trochę nie miły, gdy ktoś chce mu pomóc od razu zaprzecza .