Odpowiedzi

2010-01-14T16:08:15+01:00
Zagrożenia w oceanach i morzach są spowodowane przez ludzi którzy prowadzą droge morską . Tankowce czy tez inne statki powoduja duze zagrozenie poprzez wyciek paliwa . Niektorzy buduja tam podwodne drogi , jak kanal Le Mans z Francji do Angli czy tez ludzie wyrzucaja smiecie do morza , gdzie morskie stworzenia umieraja niewinnie przez ludzi .


Mam nadzieje ze pomoglem :)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-14T16:11:44+01:00

*Poprzez działalność człowieka w wodzie jest więcej zanieczyszczeń i odpadów,przez co giną ryby mieszkające w wodzie bądź inne ptactwo morskie.

*Zbyt częste połowy ryb,w skutek czego następuje wyginięcie gatunków.

*ropa naftowa bądź rudy żelaza
np. przez wycieki z tankowców z ropą zostają zalane zwierzęta gdyż skleja ona pióra i skrzela.

*sporty wodne uprawiane przez człowieka (powodują zranienie, zakłócanie echolokacji).

*sieci zarzucane na morze (zwierzęta wówczas zaplątują się i są schwytywane).

Coś takiego ;)