Odpowiedzi

2010-01-14T16:11:38+01:00
Moja przyjaciółka ma na imię Ola. Jest ładną średniego wzrostu blondynką. Mimo nie pozornie wyglądającej twarzy Ola jest bardzo miła i przyjacielska.
Zawsze potrafi mi pomóc kiedy tego potrzebuje. Potrafi mnie również pocieszyć co jest bardzo trudne bo ja stale mam jakieś problemy. Zawsze jest dla mnie życzliwa nawet gdy się pokłócimy zawsze musimy się pogodzić bo taka jest kolej rzeczy.
Innymi słowy nie umiemy bez siebie życ !!

* to co jest wyżej jest z netu :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T16:14:34+01:00
Oczywiście zmyślam ; ))

Opis
Mój najlepszy przyjaciel ma na imię Arkadiusz. Przezywają go Arek, zdrobniale. Ma krótkie,blond włosy , spiczaste brwi i ubiera się na sportowo. Jego hobby to sport, a najbardziej jeżdżenie na nartach w porach zimowych, jazda na rowerze, gra w piłkę nożną i ręczną. Jest on bardzo dobrym sportowcem. Lubi też gry komputerowe. Jego ulubiony kolor to zielony. Arek ma 14 lat tak jak ja, i jesteśmy przyjaciółmi od 2 lat. Wraz z moim przyjacielem jeździmy na kolonie i zimowiska. Gdy się pokłócimy od razu jesteśmy pogodzeni. Nie mam zamiaru zrywać przyjaźni z Arkiem, ponieważ to bardzo dobry przyjaciel.



xD
1 5 1