Odpowiedzi

2010-01-14T16:08:47+01:00
Prawdziwy król powinien dbać o swoich poddanych,zapewnić im bezpieczeństwo.Musi być również dobry ,uczciwy,dobroduszny.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T16:10:25+01:00
•Sprawiedliwy
•Rozsądny
•Powinien byc wzorem dla poddanych
•Odważny
•W razie potrzeby powinien się poświęcic dla cudzego dobra
3 4 3
2010-01-14T16:10:31+01:00
Prawdziwy król powinnien być madry , cieszyć sie uznaniem , byc szanowny,sprawiedliwy,chojny,sądny, łaskawy
1 5 1