Odpowiedzi

2010-01-14T16:13:36+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam:
Sz. p. Annę i Jana Klowalskich na inscenizację "Balladyny" przygotowaną przez koło teatralne Trylogia.
Spektakl odbedzię się w "Centrum Kultury" w Warszawie przy ul. Płońskiej 10, w sali "Tango" , dnia 10 września 2008 roku. o godzinie 17.00.
Sądzimy, że zaproszenie zostanie przyjete.
Organizator:
Jan Nowak
  • Użytkownik Zadane
2010-01-14T16:16:33+01:00
Zaproszenie.



Serdecznie Zapraszam na inicjacje ,,Balladyny,, ktora odbedzie sie 14.02.2010r.
O godzinie 18.30 w sali gimnastycznej gimnazjum nr 45 w Gdansku.
Grac beda uczniowie naszej szkoly.

z powazaniem

Marcin Kowalczuk klasa 2h.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-14T16:18:44+01:00

Zaproszenie.
Samorząd uczniowski ma zaszczyt serdecznie zaprosić wszystkich uczniów klas trzecich na przedstawienie teatralne pt."Balladyna", które odbędzie się 30.02.2010 roku w Publicznym Gimnazjum im. Armii Krajowej W Dąbrowie Białostockiej o godzinie 10⁰⁰.
Wszystkich chętnym bardzo serdecznie zapraszamy!
Po inicjacji odbędzie się poczęstunek na szkolnej stołówce.
1 5 1