Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T16:14:47+01:00
Samorząd uczniowski zaprasza wszystkich uczni i nauczycieli na bal karnawałowy, który odbędzie się dnia 19.01.br o godz.16.00-19.00 w sali gimnastycznej.
2010-01-14T16:15:21+01:00
Zaproszenie!!!
Serdecznie zapraszamy na bal karnawałowy.Odbędzie się on dnia 19 stycznia w sali gimnastycznej Szkoły............................o godzinie 16 do 19.
Z Poszanowaniem
podpis..