Odpowiedzi

2010-01-14T16:19:28+01:00
Kiedy jestem smutny staram się porozmawiać z bliską mi osobą, ponieważ wtedy czuję się lepiej. Wiem, ze gdy wyrzucę z siebie ten zły stan to poczuję ulgę. Smutek zwalczam także czytaniem ciekawych książek czasem nawet śmiesznych co powoduję, że jestem bardziej wesoły i szczęśliwy.
34 3 34
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T16:19:42+01:00
Kiedy jestem smutna próbuje nie myśleć o tym co mnie dręczy. W takich chwilach na pewno nie mogę się nudzić, bo wtedy jeszcze bardziej pogrążam się w rozważaniach o cierpieniu. Zazwyczaj umawiam się z przyjaciółmi, zapraszam kogoś do siebie. Robię coś co pozwoli mi zapomnieć o smutku, sprawiam sobie różne przyjemności np. idę z kimś na lody, do kina.
36 3 36
2010-01-14T16:22:13+01:00
Gdy jestem smutna, najczęściej sms'uje z koleżankami i wychodzę na dłuugi spacer z psem. Podczas tego spacerku, zapominam o kłopotach i relaksuję się bawiąc z psem ; )) Żeby ukoić swój smutek, nie potrzebuję żadnych pieniędzy lub coś tego typu, wystarczy że zobacze, iż blisko jest mój przyjaciel/przyjaciele którzy mnie pocieszą.

Powodzenia w sq =]
204 4 204