Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T16:24:05+01:00
1. Zapowiedź surowych kar w przypadku naruszenia porządku publicznego.
2. Romeo na balu maskowym w domu Kapuletów (chęć ujrzenia Rozaliny)
3. Romeo rozmawia z Julią na balu- miłość od pierwszego wejrzenia.
4. Wyznanie miłosne Romea i Julii. (scena balkonowa.)
5. Ojciec Laurenty udziela śluby zakochanej parze.
6. Romeo zostaje wygnany z Werony za zabicie w pojedynku krewnego Kapuletów, Tybalta.
7. Przyspieszona decyzja rodziców Julii o jej małżeństwie z Parysem.
8. Julia wypija napój od ojca Laurentego.
9. Romeo niedoinformowany powraca do Werony z butuleczką trucizny.
10. Romea i Julia popełniają samobójstwo z miłości.
11. Ojciec Laurenty wyjaśnia i godzi zwaśnione rodziny.

Chyba dobrze zrobiłam.
2 4 2
2010-01-14T16:24:20+01:00
1.potajemne spotkanie romea i juli
2.potajemny ślub
3.zmuszanie luli do zaręczyn z parysem
4.przybycie romea i parysa na cmentarz
5.pojedynek romea i parysa
6.samobójstwo romea
7.przebudzenie się juli
8.odebranie sobie życia na widok ciała męża