Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T16:23:56+01:00
Forum w Rzymie miało zbierać podatki i przetrzymywać pieniądze do czasu gdy Cesarz po nie nie przyjechał. Gdy ludzie nie chcieli płacić podatków to urząd wraz z wojskiem wyganiali ich z miasta , brali najcenniejsze rzeczy i palili ich dom , namiot czy jakąś szopę.


Mam nadzieję że pomogłem ;)
25 4 25
2010-01-14T16:24:56+01:00
Forum miało pełnić funkcję placu głównego gdzie mieli się zbierać ludzie na przykład wybory newego konsula(władzy)
89 4 89