Odpowiedzi

2010-01-14T16:26:10+01:00
X- 100
IX - 150
VIII- 200
VII-250
VI - 300
V-350
IV-400
III-450
II-500
I-550

100+150+200+250+300+350+400+450+500+550= 3150 zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T16:29:00+01:00
10-100zł
9-150zł
8-200zł
7-250zł
6-300zł
5-350zł
4-400zł
3-450zł
2-500zł
1-550zł

100+150+200+250+300+350+400+450+500+550=3250
Suma nagród wyniosła 3250zł.
2010-01-14T16:29:44+01:00
100zł- X miejsce
150 zł- IX miejsce
200 zł- VIII
250 zł- VII
300 zł- VI
350 zł- V
400 zł- IV
450 zł- III
500 zł- II
550 zł- I

100 zł+ 150 zł+ 200+ 250+ 300+ 350+ 400+ 450+ 500+ 550= 3250 zł