Odpowiedzi

2010-01-14T16:24:28+01:00
Mają duże zbiorniki wody w sobie
43 3 43
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T16:26:38+01:00
Roślinność równikowa dostosowała się do panujących tam warunków, tak że ma grube liście..

Mam nadzieję, że pomogłam...
;;;;;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
96 1 96
2010-01-14T16:34:04+01:00
Do wysokiej temperatury:
Liście są grube i większość z nich mają w sobie miąsz w którym przetrzymywana jest woda, są one także odwrócone grubszą, górną powłoką w kierunku słońca, a cieńszą ku dołowi co zapobiega mniejszemu wyparowaniu wody z liści.
Natomiast co do obfitych regularnych opadów to są one(liście)pokryte tzw.woskiem(mają one śliską górną stronę) co pozwala swobodnemu spływaniu wody z liścia.
75 4 75