Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-14T16:38:51+01:00
1) Chłopcy w gabinecie dyrektora
2) Ósma „A” pod oblężeniem nauczycieli
3) Próba nakłonienia starszych kolegów do wyjawienia sposobu
4) Zakup SPONY
5) Wielki Blef
6) Pechowy dzień
7) Przyjazd kolegów z Ełku
8) Udana wycieczka po Warszawie


Ja miałem to samo zadanie jakieś 2 tygodnie temu i miałem dobrze i dostałem 4
2010-01-14T18:14:07+01:00
1.Wspomnienia maturzysty Marcina Ciaciary z lat szkolnych.
2.Nieuctwo i tępota klasy VIII a .
3.Poszukiwanie sposobu,aby się nie uczyć, a mieć przyzytywne oceny.
4.Zakupienie najtańszego sposobu-na Alcybiadesa-nauczciela historii.
5.Wprowadzenie sposobu w życie
-nauka dyżurnych odpowiednich tematów,
-pomoc profesorowi w drobnych czynnościach,
-założenie kółka historycznego,
-udawanie zainteresowania lekcją,
-zagadawanie profesora na lekcji.
6.Mimowolne zainteresowanie się historią.
7.Krytyczne uwagi grona pedagogicznego pod adresem klasy VIII i profesora Misiaka.
8.Informacja o wycieczce do Ełku.
9.Panika chłopców i wyznanie całej prawdy.
10.Sukces profesora Misiaka oraz chłopców z VIII a.