Odpowiedzi

2010-01-14T16:43:29+01:00
S-droga
V- prędkośc
t- czas
S=V*t
t1=15min co odp. 1/4h
t2=30 min co odp 1/2h
S1=50 km/h * 1/4 h
S1= 12,5 km
S2= 60km/h * 1/2 h
S2= 30 km
łączna przebyta trasa to 42,5 km
Vśr= Sc:Tc- całkowita droga przez całkowity czas
Vśr=42,5km: 45 min
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T16:49:09+01:00
1) 15 min = 0,25 h

x - 50 km
0,25 h - 1 h

x * 1 h = 0,25 h * 50 km

x = 12,5 km

2) 30 min = 0,5 h

x - 60 km
0, h - 1 h

x * 1h = 60 km * 0,5 h

x = 30 km

3) Przebyta droga
30 km + 12,5 km = 42,5 km

Średnia prędkosć = 40 km/h