Odpowiedzi

2010-01-14T16:33:51+01:00
2010-01-14T16:36:50+01:00
Najniższą temperaturę (-41°C) w Polsce zanotowano w Siedlcach 11 stycznia 1940 roku
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T16:37:19+01:00
Najwyższa temperatura powietrza
40,2
Prószków k. Opola
29.07.1921

Najniższa temperatura powietrza
-41,0
Siedlce
11.01.1940

Najcieplejszy punkt ze względu na średnią roczną temperaturę powietrza
8,6
Słubice
1931-1960

Najchłodniejszy punkt ze względu
na średnią roczną temperaturę powietrza
-0,6
Kasprowy Wierch
1931-1960

Duży spadek temperatury powietrza w ciągu 24 godzin
od 8 do -20
Płock, Włocławek
6-7.01.1982