Odpowiedzi

2010-01-14T16:39:32+01:00
Producenci: trawa, ziemniaki, marchew
Konsumenci roślinożerni: dzik, sarna, stonka, mysz
Konsumenci mięsożerni: lis, wilk, jastrząb
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T16:49:52+01:00
Pola:
produceci:zborze,ziemniaki,kapusta
kąsumeci roslinorzerni:mysz,stonka ziemniaczana,bielinek kapustnki
kąsumet miesorzerny:kot,wrona,barzant
Łąka:
producęt:trawa,mniszek lekarski,mak polny
kąsumęt roslinorzerny:pasikonik,badylarka,owca
kasumęt mięsorzerny:pająk,myszołów,lis

8 2 8