Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-14T16:43:09+01:00

Te 3 zjawiska to stany emocjonalne.

*Niepokój - to to czego się obawiamy.
*Strach-to to czego się boimy.
*Przerażenie-to to co nas przeraża.
A więc bardzo się czegoś boimy.

;D
5 4 5
2010-01-14T16:45:14+01:00
Przerazenie - uczucie wielkego lęku , strachu , grozy ,
wzbudzajacy silne poruszenie , wstrząs

niepokoj - stan psychiczny charakteryzujacy sie brakiem wewnetrznego spokoju , i rownowagi , napieciem i pobudzeniem nerwowym

strach - emocja odzwierciedlajaca poczucie zagrozenia , trwoga , lek,
8 4 8
2010-01-14T16:49:27+01:00
Niepokój - to najmniejsz strach z : niepokój,strach i przerażenie
przerazenie - to nastempny z kolei tych wyrazów
strach - to najwiekszy
6 3 6