Odpowiedzi

2010-01-14T16:41:04+01:00
-zamknięto
-zrobiono
- wzięto
-zajęto się
-zjedzono
- wieżono
-machnięto
-chciano
-pchnięto
-jeżdżono
22 3 22
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T16:41:34+01:00
Zamknięto
robiono
wzięto
zajęto się
zjedzono
wieziono
machnięto
chciano
pchano
jeżdżono
50 4 50
2010-01-14T16:41:41+01:00
Zamknięto
robiono
wzięto
zajęto się
zjedzono
wzięto
machnięto
pchano
jeżdżono
chciano
14 3 14