Odpowiedzi

2010-01-14T16:42:41+01:00
1 gumka olowek farba kontur krzywa aerograj
2 Piksel jest to pojedyńczy punkt ekranu z których składa się cały obraz monitora. Przy typowej rozdzielczości ekranu 17-calowego ekran składa się z siatki 1280 pikseli w poziomie na 1024 pikseli w pionie. Każdy piksel jest odrębnym, oddzielnie sterowanym punktem, który moze świecić na dowolny kolor
3w folderach i na pendrivach
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T16:46:47+01:00
1.Narzędzie Zaznacz dowolny kształt
Narzędzie Zaznacz
Narzędzie Gumka
Opcja Wypełnianie kolorem
Narzędzie Wybierz kolor
Narzędzie Lupa
Narzędzie Ołówek
Narzędzie Tekst
Narzędzie Aerograf
2.Piksel jest to pojedyńczy punkt ekranu z których składa się cały obraz monitora. Przy typowej rozdzielczości ekranu 17-calowego ekran składa się z siatki 1280 pikseli w poziomie na 1024 pikseli w pionie. Każdy piksel jest odrębnym, oddzielnie sterowanym punktem, który moze świecić na dowolny kolor.
3.Edycja fotografii
Zrzut ekranu
Warstwy i przezroczystość
Rysunki odręczne
Grafika wektorowa
2 5 2