Odpowiedzi

2010-01-14T16:42:32+01:00
Niewolno otwierać okien ponieważ ogień nie może mieć tlenu bo będzie się rozpowszechniał
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T16:42:43+01:00
Gdyż powietrze (zawarty w nim tlen) podtrzymuje i roznieca ogień. Jeśli otworzymy okno to będzie dopływ powietrza.
6 5 6
2010-01-14T16:43:51+01:00
Ponieważ ogień pali się wtedy gdy:
-jest odpowiednia temperatura
-jest materiał do spalenia
- powietrze
I już masz odpowiedź!!
Bo ogień pobiera powietrze do spalania !!
6 4 6