Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T16:49:49+01:00
Przechodzisz przez pasy - nie jedz kiełbasy
chodzisz po drodze - lecz uważaj srodze
patrz się na znaki - a nie na ptaki
przechodź szybciutko - bo światła są krótko
jedzie autobus - uważaj na globus (głowa)
uważaj na głowę - bo traktor potracić cię może
w lewo czy w prawo - na wprost kieruj się żwawo

Mam nadzieję że pomogłem ;)
2010-01-14T16:59:21+01:00
Bezpieczeństwo zachowane na drodze zawsze mi pomoze
chodząc po lewej stronie ulicy wiem ze nie boję się policji
Kiedy o tej zasadzie zapominam szybko dzwonie do kolegi i mi to przypomina
idąc pod prąd wiem ze dobrze czynie
bo kto zle robi kara go nie ominie

pozdro

jezeli cie się podaba to wybierz jako nalepsze :)

a jak są błędy to sorki