Podczas wyświetlania filmu, taśma filmowa przesuwa się z szybkością 24 klatek na sekundę. Każda z klatek filmowych ma około 2 cm długości. Oblicz, ile metrów ma taśma, na której nakręcono dwugodzinny film. Zapisz wszystkie obliczenia.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T16:49:34+01:00
24 * 2 cm = 48 cm tyle przesuwa sie film w ciagu 1 sek.
2 godz. = 7200 sek.
7200 *48 = 345600cm = 3456 m
4 5 4
2010-01-14T16:50:26+01:00
24*2cm=48cm
2h=120min=7200s
7200s*48cm=3456m
3 4 3
2010-01-14T16:51:34+01:00
1 min=60s
1h=3600s
2h= 3600 x2= 7200s

7200 x 24=172800

172800 x 2= 345600 cm

345600 cm=3456m
1 1 1