Odpowiedzi

2010-01-14T16:45:19+01:00
3000t- 3000000kg
3000000kg/100kg=30000
odp. Rakieta była 30000 razy cięższa
72 3 72
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T16:45:50+01:00
3000t = 3000000kg

3000000kg : 100kg = 30000

Rakieta była 30000 razy cięższa od Sputnika
57 4 57
2010-01-14T16:47:02+01:00
3 000t ÷ 100kg = 3 000 000kg ÷ 100kg=30 000
Odp: Rakieta była 30 000 razy cięższa.

W razie pytań pisz: [email protected]
Chętnie wytłumaczę i pomogę.
81 2 81