Odpowiedzi

2010-01-14T16:49:54+01:00
Urządził kolacje wigilijną na ktora zaprosil swego pracownika z rodzina swego bratanka z zoną i kilku bezdomnych ktorzy nie mieli sie gdzie podziac.Razem z dziecmi wystroił choinke i kupil wszystkim prezenty.Nauczył sie kilku kolęd i był bardzo szczesliwy bo wkoncu znalazl prawdziwych przyjaciol,ktorymi dotychczas byly pieniadze.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T16:51:19+01:00
Scrooger, święta po swojej przemianie spędził w ciepłym rodzinnym gronie mianowicie zasiadł do wigilijnego stołu wraz z siostrzeńcem i jego rodziną.Były to jego pierwsze prawdziwie przeżyte święta Bożego Narodzenia. Dotychczas nasz bohater nie wiedział co tak naprawdę znaczy Boże narodzenie , ani wieczerza wigilijna.Dopiero dowiedział się o tym od swojego siostrzeńca który ma dobre serce i przyją do stołu swojego wujka.
4 5 4