Odpowiedzi

2010-01-14T16:53:33+01:00
Trójkąt-5ścian
pięciokąt-7
ośmiokąt-10
12-kąt-14
20-kąt-22
50-kąt-52
2001-kąt-2003
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T17:02:20+01:00
Trójkątnego - 5 ścian , 9 krawędzi , 6 wierzcholkow
pięcikątnego - 7 ścian , 15 krawędzi , 10 wierzcholkow
ośmiokątnego - 10 ścian , 24 krawędzi , 16 wierzcholkow
12-kątnego - 14 ścian , 36 krawędzi , 24 wierzcholkow
20-kątnego - 22 ścian , 60 krawędzi , 40 wierzcholkow
50-kątnego - 52 ścian , 150 krawędzi , 100 wierzcholkow
2001-kątnego - 2003 ścian , 6003 krawędzi , 4002 wierzcholkow

4 5 4