Odpowiedzi

2010-01-14T16:48:50+01:00
Jałowiec pospolity
Rośnie w całej umiarkowanej strefie półkuli północnej
a cis
W Polsce i Europie w naturalnych warunkach
5 3 5
  • Użytkownik Zadane
2010-01-14T16:50:08+01:00

*Cis występuje w Afryce północnej,
Europie (od Azorów i Irlandii na zachodzie, po Szwecję i Norwegię na północy) i Azji.

*Jałowiec-Europa, Azja, północna Afryka, Ameryka Północna.

Proszę ;)
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T16:50:19+01:00
Jałowiec:
Europa, Azja, północna Afryka, Ameryka Północna. Biotop. Występuje od niżu po góry, najczęściej na słonecznych, skalistych zboczach, na wrzosowiskach i łąkach oraz w widnych borach sosnowych.
Cis:
Rozproszone stanowiska cisa spotkać można w całej Europie środkowej. W Polsce występuje wszędzie w dużym rozproszeniu, brak go zupełnie w części środkowej i wschodniej
10 4 10