Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T17:29:33+01:00
Adam Cisowski - sprytny uczeń siódmej klasy, o przezwisku "Szatan"; dzięki swej niepospolitej bystrości, odgadł metodę pytania profesora historii; za rok miał zdawać maturę, rozwiązał zagadkę złodziei drzwi,
4 3 4
  • AKA
  • Początkujący
2010-01-15T17:48:39+01:00
Paweł Gąsowski- nauczyciel histori, postac komiczna. Często bywa roztargniony. Nauczyciel z powołania, kocha historie. Ma swoj własny, wyalienowany świat. Jest człowiekiem uczciwym, mądrym i dobrym. Nigdy nie potrafi zapamiętać imion i nazwisk własnych uczniów co w czytającym budzi sympatie. Jego autorytetem jest Napoleon.
3 4 3