W internecie znalazłaś ogłoszenie szkoły językowej w Berlinie. Napisz list, w którym:
- poinformujesz, gdzie znalazłas ogłoszenie i dlaczego jesteś zainteresowana ofertą,
- zapytasz o cenę kursu i możliwosci zakwaterowania,
- zapytasz, ile osób jest w grupie i jakie są poziomy zajęć
- poprosisz o prospekt i podziekujesz.

Prosiłabym także tłumaczenie po polsku. Niech praca nie będzie na zbyt wysokim poziomie, bo nie jestem bardzo dobra z niemieckiego.
Z góry dziękuję! Sama sobie nie poradzę!!!

2

Odpowiedzi

2010-01-14T17:10:26+01:00
Sehr geehrte Damen und Herren,
Ich habe im Internet ihre Web-Homepage gefunden. Ich möchte gern bei Ihnen meine Sprachkenntisse erweitern. Ich habe auch viel Gutes von Ihrer Schule gehört. Teilen Sie mir bitte folgende Informationen mit: Preis für den Kurs, besteht die Übernachtungsmöglichkeit? Wieviel Personen gibt es in einer Gruppe? Auf welchem Niveau gibt es das Unterricht?
Sonst möchte ich Sie gern um Prospekte bitten.
Mit freundlichen Grüssen
und vielen Dank voraus
Marek Kowalski

szanowni panstwo,
na stronie internetowej znalazlem panstwa szkole. chcialbym u panstwa poszerzac znajomosc jezyka. duzo dobrego slyszalem o panstwa szkole. prosze o informacje dotyczace: cena kursu, mozliwosc noclegu, ile osob jest w jednej grupie? na jakim poziomie jest nauczanie? poza tym chcialbym prosic o przeslanie mi prospektu.
z pozdrowieniami i dziekuje z gory
marek kowalski
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T17:22:06+01:00
Imię nazwisko
ulica
kod, miasto
Polen

An das
Alpha-Sprachinstitut
Schwarzenbergplatz 25
14193 Berlin

"Deutsch lernen in Berlin - Ihre Anzeige im Internet"

Sehr geehrte Damen und Herren, im Internet (www.Deutsch-Lernen.de) habe ich Ihre Anzeige gelesen.
Ich möchte an dieser Sprachschule besuchen, weil ich möchte meine Deutschkenntnisse verbessern. Ich habe noch ein paar Fragen: Wie viele Personen sind in Gruppen und an welchen Niveaus kann ich lernen? Ich möchte auch wissen, wie viele kostet dieser Kurs und Unterbringung?
Ich bitte auch um Prospekt mit genauere Informationen. Für Ihre Mühe danke ich im Voraus.
Mit freundlichen Grüßen:
(podpis nadawcy)

"Nauka niemieckiego w Berlinie - Państwa ogłoszenie w Internecie"

Szanowni Panie i Panowie, w Internecie (www.Deutsch-Lernen.de) przeczytałem Państwa ogłoszenie.
Chciałbym uczęszczać do tej szkoły językowej, ponieważ chcę poprawić moją znajomość niemieckiego. Mam jednak jeszcze kilka pytan: Ile osób jest w grupach i na jakich poziomach mogę się uczyć? Chciałbym też wiedzieć ile kosztuje kurs i zakwaterowanie?
Proszę też o prospekt z dokładnymi informacjami. Za Państwa wysiłek dziękuję z góry.
Z pozdrowieniami:
nadawca.
15 4 15