Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T16:57:12+01:00
Kłamstwo w dobrej wierze
np. gdzy kłamiesz koleżance że ma ładną bluzkę choć ci się nie podoba ale nie chcesz by byłlo jej przykro ;))
2010-01-14T16:59:59+01:00
Hmm... a może jeżeli twój przyjaciel ściąga, a nauczyciel się Ciebie zapyta czy on ściągał i Ty powiesz, że nie to chcesz chronić przyjaciela... tak mi się wydaje.. albo jeszcze: Twój kolega zbił ulubiony wazon swojej mamy, boi się przyznać, bo mama na niego nakrzyczy, to ty bierzesz całą winę na siebie, bo chcesz bronić przyjaciela, a przecież żaden rodzic nie nakrzyczy na cudze dziecko. kłamiesz w dobrej wierze: chcesz chronić przyjaciela/kolegę
2010-01-14T17:00:02+01:00
Np.gdy umarła mama dziecka i to dziecko cały czas pyta gdzie jest mamusia to tata musi okłamać dziecko i mówi że mamusia wyjechała i niedługo wróci...