Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T17:18:24+01:00
Ponieważ jest długa.
Ma elementy świata przedstawionego.

Pomyśl natalio jakie cechy charakteryzuja powieŚĆ i ci łączy je z Anią Shirley...;]
2 3 2
2010-01-14T22:56:29+01:00
Jest to powieść ponieważjest to książka o dziewczynce która miała wyjątkowy dar popadania w kłopoty jest to także książka o dziewczynce zwykle inteligntnej o bogatej wyobrażni.
2 2 2