Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T17:30:51+01:00
Jak oceniali Anię inni .?
Wszyscy oceniali Anię jako małą, rozpuszczoną dziewczynkę. Myśleli, że jest ona głupia i rozpieszczona. Myśli tylko o sobie. Prawda jednak okazała się inna. Ania była fajną dziewczynką . ;D


Jaki stosunek miała Ania do Diany, Gilberta i innych osób .?
Ania bardzo lubiła Dianę. Uważała ją za swoją przyjaciółkę od serca. Lubiła bawić się z nią i spędzać z nią czas.
Za Gilbertem Ania nie przepadała. Wręcz nie lubiła go. A to dlatego, że powiedział na nią marchewka, co bardzo jej się nie spodobało. Nie rozmawiała z nim i zawsze była przy nim nadąsana.
Pani która opiekowała się nią miała ze strony Ani wielki szacunek.
Ania być może nie przepadała za nią, lecz była posłuszna i wykonywała rozkazy. ;DD
3 3 3
2010-01-16T20:43:54+01:00
Ania była sierotą przyszła na Zielone Wzgóże , była nie śmiała i chciała wygryść gilberta z matematyki i innych przedmiotów szkolnych
3 2 3