Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T15:40:52+01:00
Prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie, dla przyjaciela nowego nie opuszczaj starego, przyjaciel wszystkich jest niczyim przyjacielem, lepiej jest mieć 1 prawdziwego przyjaciela niż 100 fałszywych przyjaciół, lepiej jest mieć prawdziwego wroga niż fałszywego przyjaciela
36 2 36
2010-01-17T19:12:44+01:00
Najlepszym przyjacielem jest ten, kto nie pytając o powód smutku, potrafi sprawić, że znów wraca radość.

Przyjaciel to ktoś, kto daje Ci totalną swobodę bycia sobą

Czym sen dla ciała, tym przyjaźń dla ducha- odświeża siły. - Cyceron

Związki przyjaźni powinny być nieśmiertelne, nieprzyjaźni- śmiertelne. - Tytus Liwiusz

Przyjaźń po wygaśnięciu miłości to jak dym po pożarze. - Magdalena Samozwaniec

12 3 12