Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T17:27:02+01:00
Das ist spanned - to jest pasjonujące
sas ist uninteressant - to jest nie interesujące
das ist toll - to jest świetne
das ist doof - to jest głupie
das ist echt cool - to jest naprawdę świetne
das ist spitze - to jest czubek
das macht spass - to sprawia przyjemność
das ist prima - to jest świetne
das ist langweilig - to jest nudne
as ist klasse - to jest super , świetne
5 3 5
2010-01-14T17:37:31+01:00
To jest ciekawe, to jest nieinteresujące, to jest świetne, to jest głupie, to jest naprawdę fajne, to jest fantastyczne, to robi wrażenie, to jest świetne, to jest nudne, to jest modne, klasyczne...
2 4 2