Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T17:32:43+01:00
Rada pięciuset do ktorej losowano przedstawicieli z kazdego demu , propocjonalnie do jego wielkosci w atenach. Rada przygotowywała posiedzenie zgromedzienie , omawiano wszystkie projekty uchwał i kontrolowała urzedników.
1 5 1
2010-01-14T17:34:25+01:00
Rada pieciuset to rada stworzona przez Klejstenesa w st. Atenach. Losowano do niej przedstawicieli z każdego demu (okręg administracyjny), proporcjonalnie do jego wielkości. Rada przygotowywała posiedzenia zgromadzenia, omawiała projekty uchwał i kontrolowała urzędników.
1 5 1