Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T17:37:03+01:00
L. poj.
M. książk/a
D. książk/i
C. książc/e
B. książk/ę
N. (z) książk/ą
Msc. (o) książc/e
W. książk/o!

l. mn.
M. książk/i
D. książek/ Ф
C. książk/om
B. książk/i
N. (z) książk/ami
Msc. (o) książk/ach
W. książk/i

tematy oboczne:
książk : książc : książk' : książek
oboczności:
k : c, k : k', Ф : e
74 4 74
2010-01-14T18:40:07+01:00
Liczba pojedyncza Liczba mnoga
Mianownik (kto, co?) książka książki
Dopełniacz (kogo, czego?) książk/i książek
Celownik(komu, czemu?) książc/e książk/om
Biernik(kogo, co?) książk/ę książki
Narzędnik (z kim, z czym?) z książk/ą z książka/mi
Miejscownik (o kim, o czym?) o książc/e o książka/ch
Wołacz (O!) książk/o książki


Końcówki: i,e,ę,ą,o,om,mi,ch
Temat: książka, książk, książc




34 3 34