CO to?
1. Najpospolitsza z krajowych jaszczurek,wyjątkowo zwinna i ruchliwa.
2.Dobrze znana w Polsce jaszczurka ktorej nazwa pochodzi od sposobu rozmnażania się.
3.Niewielki i w istocie niegroźny wąż żyjący w Polsce,znany z agresywnego zachowania,jakie przejawia w sytuacji zagrożenia.

2

Odpowiedzi

2010-01-14T17:45:14+01:00
1.Jaszczurka zwinka
2. Jaszczurka żyworodna, żyworódka
3. Żmija zygzakowata
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Jack
  • Początkujący
2010-01-14T20:56:50+01:00
1.Jaszczurka zwinka.
2.Jaszczurka żyworodna.
3.Zaskroniec.
1 5 1