Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T17:42:11+01:00
A) 25,4 % z liczby 25
0,254*x=25
x= 25* 0,254
x=6,35

b) 45,5% z liczby 150
0,455*x= 150
x= 150* 0,455
x=68,25

Pamiętaj..Nie zapominaj o dodatkowych pkt za świetne rozwiązanie
1 5 1
2010-01-14T17:43:01+01:00
1.Oblicz.

a) 25,4% z liczby 25 = 6,35
x=0,254*25=6,35


b) 45,5% z liczby 150= 68,25
x=0,455*150=68,25
1 5 1
2010-01-14T18:01:50+01:00