Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T14:18:44+01:00
ZAWIADOMIENIE

Chciałbym zawiadomić wszystkich,którzy widzieli moich
dzieci Stasia i Nel ,którzy zaginęli dnia12.12.1984r.
Kto ich widział lub kto wie gdzie oni są proszę o
szybkie powiadomienie mnie.Przewidziana jest za to nagroda

Serdecznie dziękuje



Moim zdaniem ma to tak wyglądać tylko musisz zmienić datę bo ona jest zła.Bo zapomiałam kiedy oni zginęli

2010-01-15T16:01:00+01:00
Po polsku nieczytałam więc beą luki

Zagineło (ile ) dzieci był była byli to ( jak wyglądali i jak byli ubrani gdzie mogli iść ) Bardzo proszę o pomoć jak któś je znajdzie proszę o oddanie ich ( tu i tu )
Uczciwym i pomocnym ludziom nagroda (jaka)

Niecierpliwie czekam na dzieci ( kto na nie czeka
2010-01-15T20:08:36+01:00
Uwaga zaginęły dzieci Nel i Staś .wszystkich którzy co kolwiek wiedzą na ten temat proszeni są o pilny kontakt ...za odnalezienie dzieci obiecujemy wysoką nagrode!