Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T17:50:10+01:00
Też jutro mam test :P
Na pewno warto mieć coś z gramatyki .. czyli wszystkie te czasy itp.
pytania , przeczenia .. żebyś wiedział co jak się tworzy ;)
2 4 2
  • Użytkownik Zadane
2010-01-14T17:53:45+01:00
No moim zdaniem to najlepiej mieć chociaż po jednym zdaniu z każdego z czasów np: present simple..

no i zależy o czym będzie test..

napisz sobie także podstawowe wiadomości no np: nazwy zwierząt...