Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T20:29:20+01:00
CURRRICULUM VITAE
Imię i nazwisko Data urodzenia
Anna Kowalska 07.06.1980
Adres Stan cywilny
ul. Krzywa 70 mężatka, 2 dzieci
38-478 Piekielnik
tel. 516 860 460
e-mail: [email protected]
Wykształcenie
1996-2000 Technikum Handlowe nr 10 w Nowym Targu
specjalność – sprzedawca-magazynier
Przebieg pracy
zawodowe
2007- do dziś Centrum Delikatesy, Czarny Dunajec
księgowa
2004-2007 Hurtownia Papiernicza, Nowy Targ
kierownik
2002-2004 Urząd Pocztowy nr 5 , Nowy Targ
kasjer
2000- 2002 Sklep Spożywczy nr 1, Jabłonka
kasjer
Doświadczenie
zawodowe
- praktyka w dziale Marketingu i Sprzedaży
- prowadzenie dokumentacji sklepu
Inne umiejętności
- znajomość języka angielskiego (w stopniu
podstawowym)
- posiadanie prawa jazdy kat. B
- znajomość profesjonalnych technik sprzedaży
- znajomość obsługi komputera
Zainteresowania
- Sport
- Muzyka
- Internet (wykorzystanie do sprzedaży usług i produktów)

Mała przeróbka i będzie. To jest moja praca nie kopijowana z neta, gdyż rok temu też miałam takie zadanie:) Dane są wymyślone..
1 5 1
2010-01-14T20:31:07+01:00
Imię:
Nazwisko:
Data Ur.:
Miejsce Ur.:
Stan Cywilny.:
Stan zdrowia:
Telefon:

Wykształaccenie: tu wpisz gdzie chodziłaś do szkoły i w jakich latach;)


Doświadczenie zawodowe;

Wpisz w jakich latach i gdzie pracowałaś już lub odbyłaś praktyki


Języki:
Cechy Charakteru:
Zainteresowania:
Dodatkowe:



Mam nadzieje że w jakiś sposób Ci pomołam :)
1 5 1