A.) wypisz nazwy (5) wschodnich sąsiadów Francji w 1914r.
b.)wypisz nazwy (3) państw Europy Zachodniej leżących nad Morzem Śródziemnym
c.)Wypisz nazwy państw położonych nad rzeką Ren
górny bieg Renu :
środkowy bieg Renu:
dolny bieg Renu:
d.)wpisz nazwy krajów zachodnioeuropejskich, do których należały wymienione poniżej wyspy Morza Śródziemnego
Sycylia > ________
Malta > _________
Korsyka > _______

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-15T14:31:03+01:00
A)Cesarstwo Niemieckie, Królestwo Włoch, Związek Szwajcarski, Królestwo Holandzkie, Królestwo Belgii
b)Włochy, Hiszpania, Francja
d) -> Włochy
->Włochy
->Włochy
25 4 25
2010-01-15T17:08:51+01:00
A)Cesarstwo Niemieckie, Królestwo Włoch, Związek Szwajcarski, Królestwo Holandzkie, Królestwo Belgii
b)Włochy, Hiszpania, Francja
d) Włochy
Włochy
42 4 42