Odpowiedzi

2010-01-14T17:51:24+01:00
Niemcy-23,8
czechy-2,9
słowacja-1,4
ukraina-14,5
białoruś-2,9
litwa-0,87
rosja-42,6
polska-11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T17:53:30+01:00
82+10+5+50+10+3+147+39=346
346--100%
82-- 82*100/346≈24% - niemcy
10-- 10*100/346≈3% - czechy
5-- 5*100/346≈1% - słowacja
50-- 50*100/346≈14% - ukraina
10-- 10*100/346≈3% - białoruś
3-- 3*100/346≈9% - litwa
147-- 147*100/346≈42% - rosja
38-- 38*100/346≈11% - polska