Odpowiedzi

2010-01-14T17:50:52+01:00
Gdybym wygrał dużo pieniędzy to bym spełnił swoje marzenia.Może pojechał bym w podróż dookoła świata.Bardziej prawdopodobne jest to że kupił bym sobie bardzo drogi i wyposażony samochód i jeździł bym nim w różne miejsca.Mógłbym kupić sobie także villę z basenem.W tej villi było by pełno drogiego sprzętu i temu podobne.Spełniał bym swoje zachcianki aż skończyły by mi się pieniądze.


If I had won a lot of money I would have fulfilled his marzenia.Może I went on a trip around świata.Bardziej likely it is that I bought a very expensive and equipped with a car and drove me to it in different miejsca.Mógłbym also buy a villa in the villi basenem.W it would be full of expensive equipment and podobne.Spełniał ago I ran up to her desires to me the money.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T17:51:55+01:00
If I had won a lot of money I would be very happy.
I would give a little family and the needy.
I bought things that I dream.
Certainly part of the postponed me to study.
Later, I bought a beautiful, big house.
The rest of the money released would in various belongings.

Gdybym wygrała dużo pieniędzy byłabym bardzo szczęśliwa.
Dałabym trochę rodzinie i potrzebującym.
Bym kupiła rzeczy o których marzę.
Na pewno część odłożyła bym na studia.
Później kupiła bym sobie piękny, duży dom.
Resztę pieniędzy wydała bym na różne drobiazgi.

Mam nadzieję, że pomogłam ;]