Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T17:56:53+01:00
Stolnik został postrzelony w pierś przez młodego jeszcze Jacka Soplicę. Na łożu śmierci, gdzie Robak, tj. Jacek Soplica wyjawia Grewazemu swoją prawdziwą tożsamość, okazuje się, że Stolnik w chwili nagłej śmierci uczynił znak krzyża na przebaczenie.
4 3 4
2010-01-14T18:03:05+01:00
Gdy podano Jackowi Soplicy czrna polewkę na znak odmowy reki corki Stolnika,poczas walki o zamek Soplica byl bardzo wsciekly.
Byl z Moskalami pod brama zamku Horeszkow , strzelil.Stolnik zginal od zdradzieckiej kuli Jacka Soplicy co widzial Gerwazy wierny sluga Horeszkow.
4 2 4