1. Uporządkuj jednomiany :
a) karafka
b) xylometazolin

2. Zapisz i uporządkuj jednomian utworzony z wszystkich liter twojego imienia . Moje imie : Paulina

Bardzo prosze o rozwiązanie tego zadania !! potrzebuję na JUTRO koniecznie !!! Z góry dzięki :]

3

Odpowiedzi

2010-01-14T17:51:21+01:00
Karafka = a³fk²r
xylometazolin = aeil²mno²txyz
paulina= a²ilnap
43 3 43
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T17:52:54+01:00
1.
a)a³,f,k²,r
b)a,e,i,l²,m,n,o²,t,x,y,z
2.
a²,i,l,n,u,p



proszę;**
82 4 82
a moje stanisław pomoże ktoś i napisze
2010-01-14T17:53:20+01:00
1
a)
a(sześcian)fk(kwadrat)r
b)
aeil(kwadrat)mno(kwadrat)txyz
2,
a(kwadrat)ilnpu
35 3 35