Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T17:48:21+01:00
Http://www.bryk.pl/teksty/liceum/j%C4%99zyk_polski/%C5%9Bredniowiecze/2695-motyw_%C5%9Bmierci_w_%C5%9Bredniowieczu.html
Tutaj masz.
1 1 1
2010-01-14T17:54:13+01:00
Ludzie w średniowieczu umierali najczęściej w bitwach lub najazdach. Większość ludzi żyjących na wsiach zmarło na róźne choroby zakaźne. Medycyna była słabo rozwinięta więc ludzie umierali na zwykłe przeziębinia. Często nawet przy urodzeniu albo w czasie narodzin dziecka.
1 5 1