Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-14T17:48:54+01:00
Nie mam pojecia ja czegos takiego nie mialam:**v napisz do Borek !
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T17:48:55+01:00
Musisz po prostu rozwiązać jakieś zadania, żeby mieć punkty, by dodawać własne
a Ty próbujesz zarezerwować jakieś zadania?
jak to robisz?
2010-01-14T17:50:05+01:00
Kożystasz z kilku kart pewnie i tak pisze bo można mieć ograniczoną liczbe zadań do rozwiązania.