PROSZE SZYBKO!! Z GÓRY THX
1)
Do jakiej liczby trzeba dodać 1 2/13, żeby otrzymać -2-13? Od jakiej liczby trzeba odjąć -4 5/7, żeby otrzymać 4 5/7
2) OBLICZ
a) (-3,4)+15/11+(-1,6)+7+(-1 4/5)=
b)4+(-1,125)+3 1/4+(-0,875)- 0,25=
c)-2 1/2-1,4+(-0,5)+10-0,6-(-10)=
d)-(-4)-(-5)-(-6)-11-(-(-4))=
e)-11-16-(-10)+(-4)-[(-3)-(-4)=
f)-[-(-5)-4-(-6)]-[-(-6)-4+(-10)]
g)-{-[-(-4)-10}-[10-(-5)]}-(-5)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-14T18:30:09+01:00
Zadanie 2
a) (-3,4)+15/11+(-1,6)+7+(-1 4/5)=
-3,4+15/11-1,6+7-1,8=
1/2+15/11=
11/22+30/22=
41/22=1 19/22
b) 4+(-1,125)+3 1/4+(-0,875)-0,25=
4-1,125+3,25-0,875-0,25=5
c) -2 1/2-1,4+(-0,5)+10-0,6-(-10)=
-2,5-1,5-0,5+10-0,6+10=19,9
d) -(-4)-(-5)-(-6)-11-(-(-4))=
4+5+6-11-4=0
e) -11-16-(-10)+(-4)-[(-3-(-4)]=
-11-16+10-4-[-3+4]=
-21-1=-22
f) -[-(-5)-4-(-6)]-[-(-6)-4+(-10)]=
-[5-4+6]-[6-4-10]=
-[7]-[8]=-1


jak masz jakieś pytania to pisz:)
2010-01-14T18:32:42+01:00
Zad 1
- 4 5/7 trzeba odjac od 9 3/7
Zad2
A - (-3,4)+15/11+(-1,6)+7+(-1 4/5)= -3,4 + 1,3 + (-1,6) +7+ (-1,8)= 1,5
B - 4+(-1,125)+3 1/4+(-0,875)- 0,25 = -4 + (-1,125)+3,25 + (-0,875)- 0,25= - 2,75
C - -2 1/2-1,4+(-0,5)+10-0,6-(-10)= -2,5 - 1,4 + (-0,5)+ 10 - 0,6 (-10)= -5
D - -(-4)-(-5)-(-6)-11-(-(-4))= 4 + 5 +6 - 11 -4= 0
E - -11-16-(-10)+(-4)-[(-3)-(-4)] = -11-16-(-10)+(-4)- 1 = - 12
F - -[-(-5)-4-(-6)]-[-(-6)-4+(-10)] = -7 + 8 = 1
G - -{-[-(-4)-10}-[10-(-5)]}-(-5)= -9 + 5= -4